برای اولین بار در کشور فروشگاه تخصصی دستگاههای کنترل تردد ( دستگاه حضور و غیاب ) و تجهیزات بازرسی ( راکت بازرسی ) با خدمات نوین جهت خرید آنلاین راه اندازی شد.

توصیه ما به شما قبل از اقدام به خرید, برقراری ارتباط با همکاران ما در بخش فروش و انجام مشاوره میباشد

با توجه به رشد کشور و توسعه و پراکندگی واحد های اداری , تولیدی , خدماتی و …. گروه مهندسی رسا با راه اندازی فروشگاه آنلاین , آماده ارائه انواع دستگاه های حضور و غیاب و تجهیزات بازرسی می باشد.

خرید آنلاین بهترین ها حق هر انسان است , پس قبل از هر انتخابی کاملا تحقیق کنید و پس از مقایسه بهترین را برگزینید ,  پس در نهایت آنچه تعیین کننده سطح کیفی هر کالا را در بازار مصرف میباشد چیزی جز برآیند نظرات و بازخوردهای مصرف کننده گان آن کالا نخواهد بود.

واحد بازرگانی و فروش گروه مهندسی رسا

انجام مشاوره و دریافت اطلاعات کامل دستگاه حضور و غیاب قبل از خرید , از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان بخش فروش توصیه ما به همه شما عزیزان میباشد که شامل دریافت کاتالوگ , عکس وجدول اطلاعات فنی دستگاه های حضور و غیاب و لیست قیمت انواع دستگاه حضور غیاب میباشد.

ما از ابتدا , یعنی زمان تصمیم گیری شما برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب , تا انتها یعنی زمان نصب و راه اندازی در کنار شما هستیم و به خاطر اعتمادی که به ما کرده اید خود را مسئول و پاسخگو میدانیم.

هموطن گرامی ما به این اصل معتقدیم و توصیه ما به شما این است که قبل از خرید هرگونه کالا , مخصوصا دستگاه حضور و غیاب تحقیقات لازم را بعمل آورده و البته این وظیفه هر فروشنده است که تا حصول نهایی اطمینان شما تمامی توان و داشته های خود را به کار گیرد و بهترینهای خود را عرضه کند و در نهایت نتیجه برای همه رضایت بخش خواهد بود و اینگونه میشود که همگی به صورت روز افزون شاهد افزایش کیفی محصول و خدمات خواهیم بود.

لذا در این رایطه همکاران ما در بخش بازرگانی و فروش گروه مهندسی رسا مشتاقانه آماده ارائه هرگونه اطلاعات و انجام مشاوره در خدمت شما عزیزان بوده و آماده اند که در یک تعامل دوجانبه بستری مناسب برای کسب نهایت رضایت شما فراهم آورند.

به همین دلیل با کمال افتخار بی صبرانه منتظر تماس شما برای انجام امور مشاوره قبل از خرید انواع دستگاه حضور و غیاب , راکت بازرسی , انواع نرم افزار حضور و غیاب, نرم افزار باشگاه ورزشی و سایر محصولات میباشیم, ضمنا در صورت نیاز به دریافت لیست قیمت و یا هرگونه فاکتور و پیش فاکتور در این زمینه مورد را به همکاران ما اعلام نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.