دستگاه حضور و غیاب تبریز

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره, اثرانگشتی, کارت بدون تماس در تبریز

دستگاه حضور و غیاب تبریز

معرفی شهر تبریز

کلانشهر تبریز در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شهر تبریز قطب اقتصادی منطقه بوده و به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت ترکیه و اروپا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این شهر؛ یک شهر صنعتی و کشاورزی است. صنایع دستی و فرش دستبافت تبریز شهره جهانی دارد.

شهر تبریز دارای تاریخی طولانی و پر فراز و نشیب است. تاریخ این شهر با کشف تمدن های باستانی به 1500 سال قبل از میلاد بر می‌گردد.

ارائه دستگاه حضور و غیاب در تبریز توسط نمایندگی رسمی گروه مهندسی رسا

گروه مهندسی رسا ارائه کننده انواع دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی و کارتی (برند zkteco), تجهیزات بازرسی از قبیل گیت بازرسی, راکت بازرسی,  گیت تردد , انواع نرم افزارهای حضور و غیاب متناسب برای انواع مشاغل در شهر تبریز و استان آذربایجان شرفی می‌باشد.

محصولات این شرکت از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و دارای گارانتی معتبر است.

ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان,  از الویت های کاری این شرکت می باشد. کادر مجرب این شرکت در هر زمان جوابگوی سوالات و مشکلات مشتریان می باشند.

ارائه کلیه خدمات فروش و پشتیبانی در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی توسط نمایندگی این شرکت در شهر تبریز انجام می پذیرد.

 

یک سال گارانتی

10 سال خدمات پس از فروش

یک سال پشتیبانی رایگان

نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با ثبت پرسنل نامحدود

همراه با فایلها و فیلم های آموزشی نصب و راه اندازی

برای مشاهده سایر محصولات و برای خرید به فروشگاه وب سایت مراجعه فرمایید:

لینک ورود به فروشگاه وب سایت

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید

تلفن ثابت : ۰۲۱۶۶۹۰۳۰۶۱

چرا به دستگاه حضور و غیاب نیاز داریم؟!

امروزه یکی از نیازهای ضروری که به عنوان چالشی برای مدیران مجموعه های اداری , تولیدی و … به حساب می آید توان نظارت و بررسی وضعیت کاری پرسنل زیر مجموعه خویش است.

از جمله مصداقهای این کنترل که اهمیت خاصی دارد داشتن امکان نظارت و کنترل ساعت ورود و خروج پرسنل است، زیرا این مساله مهمترین فاکتور محاسبه حقوق افراد به حساب می آید. در برخی تحقیق‌ها به این نکته اشاره شده است که استفاده از دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت ۱۰ نفره می تواند در سال ۱.۵ میلیون تومان صرفه جویی مالی به همراه داشته باشد.

تکنولوژی های پیشرفته امروزه به کمک مدیران آمده است. دستگاههای حضور و غیاب در ورودی سازمانها قرار می گیرد، پرسنل هنگام ورود و خروج موظف هستند به دستگاه مراجعه کنند و هویت خویش را تایید کنند. شیوه های تایید هویت متفاوت است از جمله: کارت هوشمند، اثر انگشت، تشخیص چهره و… .