شرکت  ZKTeco اعلام کرد که نسل بعدی دستگاه حضور و غیاب CirrusDCS  که مبتنی بر فضای ابری(Cloud) می باشد،در کنفرانس 2017 Workday Rising عرضه خواهد شد.

ZKTeco

     شهر Piscataway امریکا، 6 اکتبر سال 2017 – شرکت ZKTeco که یک پیشرو جهانی در طراحی و توسعه دستگاه های مدیریت حضور و غیاب و کنترل نیروی کار است، امروز اعلام کرد که ارائه فوری نسل بعدی دستگاههای حضور و غیاب با سرویس CirrusDCS مبتنی بر فضای ابری(Cloud) در کنفرانس Workday Rising  و در غرفه شماره 1201 بین روزهای 9 الی 12 اکتبر در McCormick Place West در شیکاگو  عرضه خواهد شد.

     دستگاه حضور و غیاب بر پایه سرویس CirrusDCS (سرویس جمع آوری داده ها) شامل امنیت بالا ، ویژگی های گسترده ، بهینه سازی در معماری و داشبوردAt-A-Glance  جدید برای مدیران می باشد.  سرویس CirrusDCS باعث می شود تا کاربران بسادگی بر محیط دستگاه حضور و غیاب خود نظارت داشته باشند، اطلاعات دستگاه را دریافت بکنند و همچنین کنترل بیشتری را بر حسب نیاز خود اضافه کنند و باز هم با این وجود بهترین راه حل موجود در بازار را با پایین ترین قیمت در دسترس خود ببینند.

      جیمین شاه، مدیر عامل شرکت ZKTeco در ایالات متحده، گفت: “سرمایه گذاری مداوم ما با انتشار این دستگاه  قابل اعتماد، مقرون به صرفه و با کارایی بالا برای مشتریانی که به دنبال امن ترین و کارآمد ترین محصولات در بازار امروز هستند، همچنان ادامه می یابد. ما همچنان به گسترش این طرح خود با افزودن ویژگی ها و تکنولوژی جدید برای پاسخگویی به تقاضاهای فعلی و آینده ادامه خواهیم داد و رشد و موفقیت های طولانی مدت را با ارائه طرح زمان سنج برای مشتریان نرم افزار Workday خودمان به ارمغان خواهیم آورد. “

ZKTeco

      دستگاه حضور و غیاب CirrusDCS هم تراز با فلسفه کار کاملا مبتنی بر فضای ابری با نرم افزار Workday به شما اجازه می دهد تا هر زمان و هر کجا که هستید به دستگاه حضور و غیاب خود دسترسی داشته باشید و از عملکرد مناسب آن با خبر شده و بر آن نظارت داشته باشید.

ما از طریق ارائه CirrusDCS برای نرم افزار Workday با بهترین قیمت هاستینگ،به مشتریان خود یک گارانتی مادام العمر در برابر دستگاه حضور و غیاب هایی که آنها  از ما می خرند،می دهیم. شرکت ZKTeco با پشتیبانی فنی مداوم خود سعی می کند تا بهترین بازگشت سرمایه و کمترین هزینه خرید را برای شما به ارمغان آورد.